lördag 31 mars 2012

Project Life

Nu har äntligen mitt nya projekt kommit, jag ska börja scrappa med Project Life! Tanken är att jag ska ha lättare för att dokumentera och scrappa vardagen, att det inte ska bli så stort och överhängande projekt utan gå snabbt och enkelt att göra. Men jag var lite snål.... jag beställde enbart plastfickorna. Så de senaste två dagarna har jag gått igenom min spillbitsförvaring och skurit till alla mönsterpapper som jag tyckte om till journalingkort passande fickorna. Inte ett enda kort är dekorerat ännu, tanken är att jag ska dekorera varje journalingkort lite grand i alla fall, även om jag måste hålla mig till platta dekorationer.

När lugnet i arbetsveckan kommer räknar jag med att kunna börja. Spännande!

2 kommentarer:

  1. Va roligt att du ska börja med Project Life! Har läst en hel del om det på sista tiden och är väldigt sugen att börja, jag med. Vart beställde du dina plastfickor någonstans?
    Mvh Maria

    SvaraRadera
  2. Everyone loves what you guys are up too. This kind of clever work and reporting!
    Keep up the excellent works guys I've added you ghys to my personal blogroll.


    Also visit my web page - million contact lens

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.