onsdag 21 mars 2012

Teautomat

Egentligen var det en After Eight-automat från början, sen kom diskussionen upp om man inte kunde ha tepåsar i den lika gärna. Det funkade bra, påsarna ligger lite snett i automaten, men det funkar. Ska jag göra den nån mer gång, så kommer jag att räkna om måtten till tepåsarna, vill ju att det ska funka riktigt bra.

Bilderna tagna med iPhone och redigerade med appen TurboCollage

Har använt stämplar från Pysseldags på toppen, Vänner, så mycket billigare än terapi, Hjärta avlångt och Hjärta brett. Blomgruppen på framsidan och på toppen har jag gjort av blandade färdiga blommor och papperscirklar med brads. Utstansade blad och köpta blad, två olika sorters spets med hampasnöre, och ett hjärta som jag gjort i fimolera, stansat ut med pepparkaksmått och stämplat med en skriftstämpel , sen distressat och lagt på lite perfect pearls för vacker skimmer.

1 kommentar:

  1. Underbart snygg!! Smart idé att fylla den med annat =) Jag gillar att du satt massa dekoration tillsammans.
    Kram Iffa

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.