fredag 27 april 2012

Bild-Dagboken december - final!

Äntligen här! Sista månads-LO:n. Ska bli skönt att bli av med detta oket. Det har varit superkul, men illa planerat att bli så dålig mitt i allt, och totalt tappa lusten att scrappa. Jag höll på att kasta ut ALLT material!! Be nån sälja det, kasta det, vad som helst, bara jag slapp se det! Som tur var, så var det ingen som lydde mig.

Kriterierna för december blev band och snöflingor. Stomme i blingit, vit cardstock och härligt mönsterpapper. Flera olika band, ett vott organzaband överst, sen ett vitt band med röda prickar, röd spets och sist vitt- och rödrutigt band. Knöt en rosett med organzaband runt en snöflingecharm och monterade överst. Foto och journalingvimpel mattat med röd cardstock. Utstansade snöflingor, dels Tim Holtz Movers & Shapers men också en mindre, vanlig snöflingepunch. Utstansade julstjärnor som jag monterat ihop med halvpärlor.

Nu är äntligen 2011 års Bild-Dagbok komplett! Men det är gott om plats kvar i albumet, vad ska jag fylla ut det med? Göra om framsidan kanske, så att jag kan skriva 2011-2012 på? Orkar jag göra Bild-Dagboken i år med?? Vi får se.

I morgon kommer första avsnittet av två på ett underbart men litet alster, som är lite speciellt. Kika gärna in då. Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Hej Linda! Åh vilken härlig LO! Och så snygg framsida på din bild-dagbok! kram Sandra

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.