torsdag 19 april 2012

Bild-Dagboken september

Jag jobbar med motsatser för tillfället; först one layer, sen många layers och nu clean and simple. För att få inspiration när jag pysslar har jag laddat ner ganska många bilder från er andra pysslare - det är vi väl många som gör?! Jag har nu ett minneskort laddat med A4-LO:s som jag har laddat min digitala fotoram med, så när jag pysslar kan jag kika på mina favorit-LO:s i A4-format. A4 och US Letter (8,5"x11") är tillräckligt lika format för att kunna inspireras och ändå jobba i olika format. Den bloggare som jag inspirerats av här är Cat och mer specifikt denna LO:n.


Ljust beige cardstock som stomme, en bit mörkt grön cardstco, rivet och distressat, en bit mönsterpapper, mycket lätt distressat och doodlad kant runt om. Fotot på matta av grön cardstock. Spoon button och två chipboard knappar, den ena med lite jutesnöre knutet i. Journalingen på en die cut som sticks in bakom alltsammans. Allt material förutom beige cardstock från shabbykitet hos Mollys.

1 kommentar:

  1. Väldigt fint inramat. Fina är vi också! Vem har tagit fotot?

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.